Social Icons

sobota, 6 kwietnia 2013

Gwiazdy Motor Show Poznań

Dziś przed ostatni dzień największych targów motoryzacyjnych w Polsce , impreza się kończy i wszyscy już jutro wracają do siebie , ale jakie piękności motoryzacji odwiedziły Polskę .
Mercedes Klasy E
 Gdy go ujrzałem po raz pierwszy  , wypowiedziałem słowa "Okular nie żyje" . E-klasa po lifcie otrzymała jednoczęściowe reflektory z przodu ,wielu twierdzi że to powrót stylistyki  słynnej W124 , ja myślę że odświeżona  E-klasa jest fajna , ma bardziej opływowy , kolisty kształt i w takiej wydaniu powinni ją wypuść na samym początku zamiast tworzyć jakiegoś klocka


 Audi RS5 Cabrio
Nie wiem dlaczego to auto tak mi się podoba , zwłaszcza że Audi od ostatnich lat nie wprowadza szokujących zmian w stylistyce swoich aut , a może to przez te reflektory , wiem jedynie że cholernie mi się podoba . Audi RS5 Cabrio wyposażone jest w silnik V8 o pojemności 4.2 l i mocy 444 KM , a setkę osiąga w 4,9 s , więc głowy urywa . 

 Jaguar F-Type
Mimo że Jaguar należy do indyjskiego koncernu Tata Motors ( Indie były koloniami Wielkiej Brytanii) , to świetnie mu idzie , nowe modele są piękne , a nowy F-Type jest cudowny , widać że ludzie jaguara postarali się i ciężko pracowali , aczkolwiek nie posiadam informacji o jego właściwościach jezdnych , mam nadzieje że są fantastyczne,  a  5.0 l silnik V8 o mocy 495 KM zapewne daje mnóstwo emocji i fantastyczny dźwięk .

 Ferrari F12 Berlinetta
I doszliśmy do największej gwiazdy Poznańskich targów , FERRARI F12 BERLINETTA . Silnik V12 o pojemności 6,3 l  i  mocy740KM jest nieziemski , do tego boskie prowadzenie , wygląd i ryk silnika , jak Ferrari to robi ? nie wiem , mimo tych słodkich słów mam nadal żal że Ferrari brudzi sobie ręce sprzedając drogie breloczki , czapeczki .zegarki , wisiorki , kubeczki , kocyki i ciuszki . Co to !!sklep z gadżetami czy producent elitarnych sportowych aut ?! Mam nadzieje że Enzo przewraca się w grobie .

Brak komentarzy: