Social Icons

sobota, 20 kwietnia 2013

Ford Focus RS - NICE

Ostatnio opisałem specyficzną brzydotę nowego Focusa ST , nie mam pojęcia dlaczego tak obrzydzili ten wóz , rozumiem teraz dlaczego Kia zdobywa sporą sumkę klientów . Lecz obecnie wszyscy czekają na Focusa  RS - I JEST NA CO ! Ford niechętnie podaje informację na temat premiery tego auta , podobno wejdzie na rynek w 2015 r .-PÓŹNO . Dlaczego pisze o RS?? - bo cholernie mi się podoba , nie przeszkadza mi jego pysk glonojada , ani tył Kia-ji , w internecie znalazłem takie fotki 

 Jeżeli Ford nic nie zmieni w wyglądzie , to dla mnie BOMBA !! wygląda fenomenalnie , otrzymał charakter , nie jest już nudny , JEST GENIALNY . A co z sercem ?? 
Sercem tego auta ma być cztero-cylindrowy silnik o pojemności 2,3-litra i mocy około 330 KM , oczywiście wstawią wszelkie gadżety , które zmniejszą zużycie paliwa , a najważniejsze jest to że pomysł z elektrycznym silnikiem na tylnej osi nie wypali !! HURRA NIE BĘDZIE HYBRYDY !! CO JESZCZE ??
 Nowy Ford Focus RS dostanie zaawansowane zawieszenie, dyferencjał o ograniczonym poślizgu, większe i mocniejsze hamulce oraz wyczynowe opony. We wnętrzu znajdziemy także sportowe wyposażenie z kubełkowymi fotelami na czele. 
Gdy wyjdzie ten model , wszyscy co kupili ST niech żałują .

Brak komentarzy: